آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

معرفی ۵ وبسایت برای دریافت تصاویر استوک

يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ب.ظ

اگر از مطلب های قبلی وان بلاگینگ بازدید کرده باشید در مطلبی که درباره نکات مهم در نوشتن مطلب بود اشاره شد که باید از تصاویر در مطالب خود استفاده کرد و ما در آنجا توضیحاتی داده ایم که اینجا نقل قول میکنم :

همیشه گفتند شنیدن کی بود مانند دیدن ! اگر به متن خود یک یا چند عکس مرتبط اضافه کنید میتوانید مخاطب بیشتری را جذب کنید. مهم نیست که چه موضوعی است. فقط تصاویر مرتبط با موضوع را پیدا کنید و به آن اضافه کنید. البته بهتر است از تصاویر با کیفیت استفاده کنید که چشم مخاطب اذیت نشود. اگر هم در طراحی سررشته دارید گاه به گاه اینفوگرافیک هایی را طراحی کنید و در وبلاگ اضافه کنید البته لازم نیست در آن کتاب بنویسید فقط نکته های کوتاه و کامل را در آن به صورت بصری بگذارید.
در همین راستا قرار شد که چند وبسایت که میتوانید از آنها در موضوعات مرتبط خود عکس های با کیفیت دریافت کنید نام ببریم تا شما از آنها استفاده کنید. از این نوع وبسایت ها بسیار و بسیار وجود دارند اما ما گلچینی از بهترین ها را برایتان آماده کرده ایم که شما از آن بتوانید به‌راحتی استفاده کنید.

وبسایت Gratisography

این وبسایت دارای عکس های بسیار زیادی است که مطمئن هستیم موضوع شما در آن وجود دارد. دانلود تصاویر از این وبسایت به صورت کاملا رایگان بوده و نیاز به هیچ پرداخت وجه یا عضویتی ندارد (هر چند اگر عضو شوید کارتان راحت تر خواهد شد) شما میتوانید اطلاعات بیشتری را در خود وبسایت Gratisography پیدا کنید.

Pixabay free stock images

وبسایت Pixabay

این وبسایت به صورت یک موتور جستجو گر تصاویر استوک کار میکند که شما موضوع خود را سرچ میکنید و این وبسایت با توجه به موضوع بندی که خودش دارد برای شما تصاویر استوک را نمایش میدهد و شما میتوانید آنها را دانلود کنید و در وبلاگتان استفاده کنید. برای ورود به وبسایت Pixabay روی نام سایت کلیک کنید.

وبسایت Pexels

از نظر خود من این وبسایت با بقیه یکم فرق دارد. این وبسایت مانند یک وبسایت شبکه اجتماعی عکس است که شما میتوانید عکس های خود را بدون عضویت اپلود کنید و پس از تایید به صورت رایگان برای دانلود به‌نمایش بگزارید. اینطور سایت ها بسیار بهتر از رقیبان هستند چون دیتابیس قوی تر دارند. از اینجا وارد Pexels شوید.

Stocksnap

وب Stocksnap

این هم مانند یک شبکه اجتماعی است با این تفاوت که شما باید در آن ثبت نام کنید و میتوانید صفحه شخصی خود را داشته باشید و حتی دنبال کننده های خود را... این وبسایت نیز دارای محتوا عالی و خوبیست که شما میتوانید به صورت رایگان از سایت Stocksnap استفاده کنید.

Abstract background free Stock photos

گالری Stock Photos for free

این وبسایت دارای تصاویر بسیار با کیفیت و عالی میباشد که به راحتی با سرچ میتوانید عکس مورد نظر خود را پیدا کنید، دانلود کردن از آن رایگان است اما به تعداد محدودی در روز و شما باید در آن عضو شوید تا بتوانید برای همیشه از وبسایت Stock Photos for free به صورت نامحدود تصاویر استوک دریافت کنید.

امیدواریم از این وبسایت ها استفاده کامل کنید و در وبلاگتان از عکس های مطلب را فراموش نکنید. اگر از این عکس های استفاده میکنید لطفا قبل از آن سایز آن را در فوتوشاپ یا پینت کوچک کنید تا مشکل حجم عکس ها برای خوانندگان عزیز وبلاگتان پیش نیاید. همچنین میتوانید از توییتر وبلاگ ما نیز دیدن کنید.

ببینید و بخوانید :

نظرات (۴)

  • من دلم پاکه ...
  • عااالی بود ..
    اطلاعات باحالی بود.....😊
    خیلی عالی بودند.
    این مطلب شما در وبلاگ ما لینک شد.
    متشکرم.
    پاسخ:
    مچکریم از حمایت شما دوست عزیز.
    درود.
    شدیداً به همچین سایت هایی نیاز داشتم.
    ممنونم.
    پاسخ:
    خوشحالیم که کمک کردیم. 
    خواهش میکنیم.
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ++
    پاسخ:
    مچکر.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی