آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

قیلان ها شکسته شد، پیج رنک دیگر معنی ندارد

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۳۵ ب.ظ

شاید کمی دیر اینکار انجام شد اما ما در این مطلب بررسی میکنیم که چرا رنک گوگل برای تمامی وبسایت ها صفر شد. گوگل در آخرین آپدیتش رنک تمامی وبسایت ها را صفر کرد. این شاید نشانه این باشد که گوگل دیگر به پیج رنک اهمیت نمیدهد، درحالی بود که خیلی ها به دنبال بدست آوردن پیج رنک بودند. اینکار گوگل چند فرضیه را در ذهن دنبال کنندگان و محققان سئو ایجاد کرد که ما در این مطلب با بررسی و جمع بندی آنها را نوشته ایم. 

کامنت اِسپم ممنوع

چهارشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۵ ب.ظ

کامنت یا نظر یکی از مهمترین قسمت های یک وبلاگ نویس است. از نظر من وبلاگی که بخش نظرات نداشته باشد یا آن را غیر فعال کرده باشد بی هویت است. توی قسمت نظرات میتوان خیلی کار ها کرد. محمد عباسی فرد نکاتی را درباره اینکه چگونه کامنت اسپم ندهیم نوشته است که باید بخونید. اما قبلش بدانید که این پست پیش از اینکه یک لینک آموزشی باشد یک فرهنگ سازی است. کاری ندارم با کسانی که در بخش نظرات چت میکنند و ... اما خوب است اینها را بدانید.