آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

چگونه یک نام برای وبلاگمان انتخاب کنیم ؟

چهارشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۲۰ ب.ظ

این روزها وبلاگ های بسیار زیادی وارد وبلاگستان می‌شوند اما بیش از ۵۰٪‌ آنها نام خوب و با مفهومی را ندارند. این یک مشکل بزرگ در وبلاگستان است، اما انتخاب یک نام درست و مناسب آنقدر هم سخت نیست که بخواهید از آن فرار کنید. یک دامنه نشانگر وبلاگ، شخصیت نویسنده و برند شما است. پس برای انتخاب نام وبلاگتان فکر کنید و ما در ادامه به شما میگوییم چطور ساده تر نام وبلاگتان را انتخاب کنید.

فیسبوک از زور برای دانلود و استفاده از پیام رسانش یعنی "Messenger" استفاده میکند که اگر میخواهید با دوستانتان دوباره چت کنید باید از آن استفاده کنید، اینطور که بنظر می‌آید میخواهد این کار را با غیر فعال کردن اپلیکیشن های دیگر پیام رسان انجام دهد. این پیام یک هشدار نرم برای استفاده از آن است و شما تنها میتوانید پنجره را ببندید و همینطور ما هم کاری نمی‌توانیم بکنیم.

گفتگو های شما باید به "Messenger" انتقال پیدا کند و این معلوم است که چت کردن در اپلکیشین پیام رسان فیسبوک بسیار تلخ است اما ما مجبور به استفاده هستیم. در حقیقت شما یا باید مسینجر فیسبوک را انتخاب کنید یا از چت کردن کنار بکشید.

تغییرات جدید وان بلاگینگ

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۰۸ ق.ظ

سلام، همونطور که می‌بینید بعد از مدت ها قالب خوب وبلاگمان را که قولش را داده بودیم منتشر کردیم. این قالب توسط دوست خوب ما محمد عباسی فرد نوشته شده است و توسط تیم ما باز نویسی و ویرایش شده است. ما از این به بعد بیشتر به شما اهمیت میدهیم. الان که دارم این مطلب را مینویسم ساعت ۳ شب است و ما تمام تلاش خودمان را کردیم تا بتوانیم قالب را بدون هیچ مشکلی بالا بیاریم اما خب حتما مشکلات ریز و درشتی در قالب خواهید دید که اگر به ما گوش زد کنید ممنون می‌شویم. همچنین قالب جدید به صورت رسپانسیو طراحی شده است که یعنی سازگار برای دستگاه های مختلف است و شما راحت میتوانید با گوشی، تبلت و ... به وبلاگ سر بزنید. شاید مهم ترین تغییر بعد از قالب این باشد که ما از این به بعد درباره موضوعات دیگری هم که مهم هستند می‌نویسیم که کم‌کم خودتان متوجه می‌شوید. امیدواریم تیم وان بلاگینگ بتواند با تکیه بر اتحاد و سخت‌کوشی محتوای سبز و مورد پسند شما مخاطبنان و دنبال کنندگان وان بلاگینگ را تهیه کند و نظر شما جلب کند. مچکریم که مارا حمایت کردید. 


4 نکته برای بیشتر شدن بهره‌وری

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

اگر می‌خواهید برای خود و زندگیتان یک فرد موفید و موفق بشوید، شما نیاز به بهره‌وری دارید. تصور کنید قادر به روزی 2-3 ساعت کار بیشتر شوید، در هفته 2 بار بیشتر به باشگاه بروید و ماهانه 2 کتاب بیشتر بخوانید، اینها همه نیاز به بهره‌وری دارند، البته بهره‌وری در زمان و منظور از بهره‌وری یعنی مدیریت کردن درست وقتتان به گونه ای که بتوانید کاری را به خوبی انجام دهید و وقت اضافه هم بدست آورید.