آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

شروع کار وبلاگ وان بلاگینگ

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴ ق.ظ

سلام، گروه وان بلاگینگ قصد دارد ترکیب جامع و کاملی از سئو و وبلاگ نویسی و آموزش ترمیم و بهبود وب فارسی رو ارائه بدهد که سعی میکنیم در این روش ها از هم از نظر فرهنگ وبلاگ نویسی و هم از نظر سئو و بهینه‌سازی این کار را گامل کنیم، که امیدواریم مانند رقیبان یا دوستان شکست نخوریم، تقویم محتوای این وبسایت به صورت خاص و جامع هست، که سعی میکنم در مطلب بعد آن را قرار دهم. (به تشخیص گروه تقویم محتوا برداشته شد.)

•   امروز سه شنبه 29 مرداد من آغاز کار وبلاگ، وان بلاگینگ را اعلام میکنیم

برای ارتقا فرهنگ وبلاگ نویسی از جان و دل وقت میگذاریم، اما مشخصا ما به تنهایی نمیتوانیم مطالب کامل و خوبی را ارائه بدهیم برای همین از دوستانی که میتوانند در این امر به بنده کمک کنند درخواست کمک میکنیم، ما مطالب مهمان شما را در وبسایت پیرا میباشیم تا شما هم بتوانید مطالب خود را در اینترنت انتشار دهید. برای اطلاعات بیشتر درباره گروه، صفحه درباره ما را بخوانیدُ‌همچنین برای برقراری ارتباط با ما میتوانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.


- گروه وان بلاگینگ

نظرات (۱)

  • ابراهیم شجاعی
  • سلام آرش جان .

     امیدوارم وبت اینده خوبی داشته باشه .

     به امید پیشرفت روز افزون برای شما .

    پاسخ:
    ممنون از ابراهیم عزیز بابت حمای از وان بلاگینگ !
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی