آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

3 نکته برای نوشتن یک پست بهینه

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۱۹ ب.ظ

در پیرامون پست قبلی که با عنوان "توصیه هایی برای نوشتن یک پست خوب" قرار داده شد امروز میخواهم کمی تخصصی تر بنویسیم که چرا بعضی وبلاگها با داشتن دامنه خوب، قالب بهینه و سئو شده اما هنوز هم در رتبه های بالا دیده نمی شوند و بر عکس سایت هایی با  دامنه های نا مناسب و ... در صدر نتایج هستند، شاید الان اولین دلیل را نداشتن بک لینک بدانید اما در این مطلب قرار نیست درباره بک لینک صحبت کنیم و بک لینک را فعلا معیار قرار نمیدهیم.

مطلب جدیدی برای ارائه ندارید : واقعا با این حجم از محتوا در اینترنت شاید گفتنش سخت باشد اما هنوز هم موضوعات و مطلب هایی هستند که کسی دنبالشان هست و در اینترنت وجود ندارد و جزء ایندکس گوگل نیستند و گوگل به آنها احتیاج دارد. اگر به فکر این هستید که وبلاگتان را با مطالب کپی یا به اصطلاح نمیه اختصاصی پر کنید و شاهد بالا رفته آمارتان باشید باید بگویم موفق نخواهید شد چون دیگر رقابت بر سر مطلب نیست بلکه رقابت بر سر نوآوری و جدید بودن هست زیرا همه آن مطلب را میگذارند اما هر کس زودتر آن مطلب را در وبسایتش به صورت بهینه قرار دهد، موفق خواهد شد.
غلط نگارشی نداشته باشید : شاید یکی از مهم ترین علت های از دست دادن بازدید باشد زیرا بازدید کننده یا خواننده وبلاگتان وقت آن را ندارد که بشیند و غلط های شما را تصحیح کند، اما اگر نمیتوانید اصلاح کنید سعی کنید از کلمات ساده استفاده کنید که درک و معنی آنها برای خوانندگان ساده باشد.
قبل از ارائه مطلب تحقیق کنید : سعی کنید قبل از ارائه مطلب در سایتتان درباره مطلب تحقیق کنید تا به خوانندگانتان اطلاعات نادرست ندهید حتی اگر در حیطه کاریتان نیست، کافیست 5 دقیقه وقت بزارید و جستجو کوچکی در گوگل انجام دهید.
شاید کارهای دیگری از جمله ساده نویسی، مرتب و زیبا نوشتن، لینک های داخلی، نحوه صحیح نگارش و ... هم باشد اما فکر میکنم این 3 مورد مهم تر از آنها هستند و برای همین از توضیح دادن این 4-5 مورد خودداری کردم. در ضمن دوست خوبم مسعود فاطمی در یک ادمین درباره این ها بیشتر توضیح داده است که میتوانید از طریق این لینک به صفحه مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

نظرات (۳)


سلام. احمد جان قبلا درباره اش مطلب رو نوشته ام.
در این پست میتونید بخونید


مچکرم، خوندم منتظر مقاله های جدید شما هستم.
پاسخ:
خواهش میکنم
چطور میشه ایده و مطلب جدید پیدا کرد ؟
پاسخ:
سلام. احمد جان قبلا درباره اش مطلب رو نوشته ام.
در این پست میتونید بخونید
سلام، ارش جان لذت بردم.
نوشته مسعود هم خوب بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی