آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

ایده های متفاوت، وبلاگ های متفاوت

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۲۳ ب.ظ

هر روز وبلاگ های جدید با ایده های مختلف و هدف های مختلف در وبلاگستان وارد میشه که بعضی ها هرز و بعضی هدف دار و آینده نگر میباشند، برای مثال وبلاگ های درباره بازاریابی یا وبلاگ نویسی (مانند وان بلاگینگ) اما خب چند موضوع جدید در وبلاگستان هست؟ آیا طبقه بندی وبلاگ دهی ها نشان دهنده آن ها هست ؟ چطور میتوان آن ها را پیدا کرد ؟ با توجه به اینکه ایده های متفاوت در زمان و نیاز های مختلف به ذهن میرسد، برای مثال یک روز به گوگل مراجعه میکنید و مینویسید : " تور کیش " زیرا فردا میخاهید برای یک سفر به کیش بروید اما آیا وقتی میخواهید در خانه استراحت کنید آن را سرچ میکنید ؟ پس هر وقت به چیزی نیاز نداشته باشید آن را سرچ میکنید ؟ پس جتسجو و ایده های جدید نیز وقت و نیازی دارند که باید درباره آن ها بنویسید یا وبلاگی در آن ضمینه داشته باشید، در ادامه مطلب میخواهم کمی برایتان درباره ایده های جدید و ایده یابی از ایده های قدیمی بنویسیم، اما قبل از هر چیزی وان بلاگینگ با تمام وبلاگ ها و کتاب ها یک فرق دارد و برای هر کاری مثال میزند تا برای خواننده جا بیافتد.

ایده های جدید از ایده های قدیمی

آیا تا به حال شده که درباره چیزی جستجو کنید اما نتوانید نتیجه دلخواه خودتان را به دست بیاورید ؟خب فکر نمیکنید این برای دیگران نیز به این ایده داشته باشند ؟ چرا یک وبلاگ یا پست درباره آن ننویسید یا ایجاد نکنید ؟ برای مثال موضوع ترافیک وبلاگ چقدر پربازدید هستش ؟ خب معملومع همه دنبال ترایک هستند اما بنظرتون یک مطلب خوب درباره افزایش ترافیک هست؟ نمیخواهم توهین کنم اما این همه مطالب چرت و پرت درباره نوشتن مطالب حیح و نر گذاشتن و این ها بدرد خودشان میخورد که فقط وقت شما را میگیرد، چرا درباره سئو نمی نویسند ؟ چون کسی حاضر به خواندن مطالب تخصصی ندارد و برای همین توی سایت خود شما را با مطالب زرد مشغول میکنند و از تک تک شما پول در میاورند ؟ میدانید چطور ؟ شما خود یه ترافیک هستید ترافیک بالا میتواند به سایت کمک کند تا تبلیغات بگیرید و هزاران روش ثروت اندوزی...


در بند بالا درباره بازیابی ایده های جدید از ایده های قدیمی توضیح دادم هر چند فکر میکنم حتما باید مطلب جدا و کاملی درباه اش بنویسم، اما در بند زیر از پیدا کردن ایده های جدید مینویسم.

ایده های جدید پیدا کنید

ایده های جدید بسیار بسیار زیاد هستند، شما رو به این جمله از استیوجابز دعوت میکنم : تفاوت یک فرد پیشرو و یک فر معمولی در خلاقیت هست، اگر شما میخواهید پیشرو باشید باید خلاقیت داشته باشید و برای داشتن خلاقیت باید مطالعه کنید، فیلم ببینید، و در اجتماع بیشتر بگردید، برای مثال سایت های Myfc و Mr90 اصلا ایده قدیمی نبودند و از همان اول یونیک افتتاح شدند و این ایده بسیار جالب هست و الان جز قوی ترین وبسایت های بازآنلاین هستند، حالا بنظر شما چطور یک ایده جدید پیدا کنیم ؟ یک ایده نسبتا جدید که الان روی مد هستش، سایت های مثل نت برگ هست، اما نت برگ به فروش همه چیز میپردازد اما فرض کنید فقط شما بلیط استخر های تهران را با تخفیف به صورت اینترنتی بفروشید، آیا این ایده جدید نیست ؟ که کسی آن را کشف نکرده ؟ حال میتوانید هزاران ایده به این شکل پیدا کنید، کمپانی اپل یک ایده نبود، یک خلاقیت بود که به یک ایده تبدیل شد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی