آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

هدف گزاری برای جذب مخاطب خاص خود

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۰۵ ب.ظ

هدف گزاری شاید تنها چیزی باشد که هیچ وبلاگ نویسی هنوز رویش تمرکز نکرده باشد. در حالی که هدف گزاری یکی از مهم ترین کار ها برای تبدیل شدن به یک وبلاگ نویس موفق و حرفه ای است. چیزی که قرار است در این مطلب یاد بگیریم این است که چطور هدف گزاری کنیم. اما قبل از اینکه بخواهیم هدفی را انتخاب کنیم باید بدانیم که ما برای چه وبلاگ یا تجارت خود را تاسیس کردیم ؟ برای سرگرمی ؟ پول به جیب زدن ؟ ارتقا فرهنگ ؟ کمک کردن به دیگران ؟ اول باید بدانید برای چه وبلاگ می نویسید که قبلا به آن اشاره شده است. اما اکثر افراد برای پول به جیب زدن وبلاگ می نویسند درحالی که خود میگویند نه، یک دروغ مسخره... قصد من این است که نسبت به این چهار موقعیت برایتان هدف های پیش رویتان را بگویم.

سرگرمی 

اگر واقعا قصدتان از وبلاگ نوشتن سرگرمی است. نباید هدف خاصی داشته باشید زیرا کسانی که این را انتخاب میکنند اکثرا از وضع مالی خوبی برخوردارند یا اینکه اصلا حوصله درآمد از فضای مجازی را ندارند. برای همین میشنند و مینویسند و حال میکنند. برای این جور وبلاگ نویس ها تنها هدف سرگرم شدن و جدا شدن از زندگی تکراری خود است. برای همین پیشنهاد من این است که بتوانند برای وبلاگ خود از طریق اجتماعی شدن مخاطب کسب کنند.

کسب و کار و درآمد

بیشتر از 70 درصد از وبلاگ های موجود برای این هدف ساخته شده اند که پول درآورند و بیشترشون هم غیر فعال ماندند و شکست خوردند. برای کسب درآمد از اینترنت باید بسیار حرفه بشوید. چیزی که وبلاگ نویسان بزرگ هم هنوز نمیدانند فقط نوشتن کافی نیست بلکه استراتژی محتوا مهم است که خیلی ها در آن مطالعه های زیادی میکنند تا بتوانند استراتژیست محتوا بشوند. این هدف گزاری اگر با برنامه ریزی درست باشد میتواند باعث خوشبختی شما بشود.

ارتقا فرهنگ

کاری که وان بلاگینگ قصد دارد بکند. ارتقا فرهنگ وبلاگ نویسی است. خوب وبلاگ های این چنینی معمولا هدفشان چیزی جز کاری که قرار است بکنند نیست، آن ها نه به سرگرمی، نه پول و ... فکر نمیکنند و فقط به دنبال این هستند که مخاطب های خود را از هر طریقی شده بدست آورند، کمپین های معروف معمولا با تبلیغات محیطی و تبدیل آن به فضای مجازی شروع میکنند. اما راه زیادی هم برای تبلیغات است از جمله برای کمپین های فرهنگی تبلیغ در خبر گزاری های فرهنگی که معمولا افرادی که شما میخواهید در آن سِیر میکنند. 

آموزش تخصصی

این جور هدف گزاری ها نیاز به افرادی دارد که کاملا تخصص داشته باشند. یعنی خودشان نیاز به کمک نداشته باشند که بخواهند به دیگران آموزش بدهند. سایت های مرجع خوبی برای فارسی زبانان وجود دارند که آموزش ببینند در هر موضوع و رشته ای. اما خب اگر قصد دارید از این جور بلاگ ها رو شروع کنید باید دنبال آموزشی باشید که بسیار طرفدار دارد اما کسی هنوز درباره اش مطلبی تهیه نکرده است. این کار میتواند باعث رشد سریع شما بشود.


هدف گزاری، خیلی سخت نیست. تنها مشکل بیشتر وبلاگ نویس ها در هدف گزاری دو دل شدن در انتخاب است. شاید کمی طول بکشد اما شما در نهایت میتوانید هدفتان را انتخاب کنید اما من در این مطلب موضوع های پر مخاطب را توضیح دادم که چطور هدف گزاری کنید اما اگر مضوعتان چیزی جز موضوعات بالا است. فکر کنید، فکر کنید و تمام...


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی