آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

5 دلیل برای موفق نشدن شما در بازاریابی اجتماعی

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۱۰ ب.ظ

بازاریابی اجتماعی که این روزها بسیار پر طرفدار شده نیز راه و روش هایی دارد. ما نیز در وان بلاگینگ این بخش را افتتاح کردیم که به شما یاد بدهیم چطور و چگونه از این روش برای بهبود تجارت آنلاین خود و همچنین درآمد بیشتر استفاده کنید. در این مطلب که به عنوان اولین مطلب این بخش محسوب میشود نگاهی انداخته ایم به دلایلی که باعث موفق نشدن شما در بازاریابی اجتماعی می‌شود. 

۱. شما روی کار های اشتباه تمرکز میکنید

 احتمالا این دلیل در بین همه مشترک باشد. آیا شما فکر میکنید که بازاریابی اجتماعی به نقشه بهبود فروش و سئو شما کمک میکند ؟ یا معتقدید که بازاریابی کلیکی (PPC) راه خوبی است ؟ شما باید نسبت به نیاز خود، مشخص کنید که میخواهید از چه راهی شروع کنید. احتمالا کسب و کار های کوچک میگویند بازاریابی اجتماعی درحالی که هیچی از آن نمیدانند؛ امروز میگویند بازاریابی اجتماعی همه چیز است، فردا میگویند که وبلاگ مهمان باعث موفقیت میشود. این گیج کننده است. فقط چیزی که میخواهید را به زبان بیاورید. شما نیاز دارید که آن را کاملا انجام دهید به نحوی که کار هم برای خود شما و هم بیزینس تان عالی شود.

۲ . نگاه به گذشته اعتیاد به مواد مخدر است

بازاریابی اجتماعی مانند برنده شدن در قرعه کشی است. شانس شما در این قرعه کشی بزرگ بسیار کم است. شما همه چیز را درمورد آن میشونید که سخت است اما سراغش میروید. درست است که میگویند اغلب اوقات مردم انتظاراتی دارند که واقع بینانه نیست. بازاریابی اجتماعی نیز مانند همان کانال های تبلیغاتی و تاکتیک های دیگر است. نیاز به صبر دارد تا نتیجه اش را ببینید. اگر فکر میکنید که میتوانید یک پروفایل توییتر یا فیسبوک را شروع کنید و بعد از یک هفته میلیون ها فالوور داشته باشید، خودتان را از خواب بیدار کنید. سعی کنید خودتان را با حقیقت وفق دهید و صبر کنید.

۳. محتوا همیشه پادشاه خواهد ماند

بیشتر اوقات مردم فکر میکنند که شبکه های اجتماعی به تنهایی روشی برای بدست آوردن فروش بیشتر است. اما در حقیقت آنها مانند وسایل نقلیه برای تجارت شما هستند. باید سعی کنید که محتوای با ارزش برای گرفتن نتیجه واقعی تهیه کنید. شرکت ها و برند های محبوب طبق دو چیز محتوا مورد نیاز خود را تولید میکنند.
  1. تولید محتوای مفید برای مخاطبان خاص خود
  2. از ساده ترین کلمات برای فهماندن آن مطلب استفاده میکنند
محتوای بصری از جمله، عکس، فیلم و اینفوگرافیک 40 درصد بیشتر لایک میخورند تا دیگر نوع ها، پس سعی کنید بیشتر از این نوع استفاده کنید. دلیل آن هم بسیار ساده است شما با عکس یا اینفوگرافیک میتوانید آن موضوع را بهتر از یک متن نشان دهید. میتوانید در کنار محتوایتان از عکس استفاده کنید تا هم زیبا تر باشد هم در حافظه مخاطب بیشتر بماند.

۴ . انتخاب اشتباه شبکه اجتماعی

همه چیز فیسبوک هست. درست است فیسبوک یک شبکه خوب برای فروش اینرتنتی است اما شاید برای نوع تجارت شما فیسبوک بهترین نباشد انتخاب درست یک شبکه برای سرمایه گزاری در آن مهم است. اگر پول زیادی برای خرج کردن دارید فیسبوک خوب است، آگر وقت زیادی دارید فیسبوک بهترین است اما اگر یک ذره تجارت خسته کننده ای دارید، فیسبوک خوب نیست. شما باید بدانید که چه شبکه ای میتوانید برای شما، ترافیک، فروش و بازخورد بیاورد، پس شروع کنید ؟

۵ . شما انجام میدهید اما کافی نیست

شاید از نظرتون هر کاری کرده اید که فروش بیشتری داشته باشید ولی اگر نتیجه نگرفتید بدانید که کافی نیست. شبکه های اجتماعی تنها کافی نیست شما باید سئو وبسایتتان را بالا ببرید که در نتیجه رتبیتان در یک کلمه بالا میرود، مطالب خود رو بروزرسانی کنید و محتوای عالی رو به نمایش بگذارید. باید وقت بزارید هر کاری کنید دوباره به خودتون بر میگردد! پس مایوس نشوید.


اگر با خواندن این مطلب دانشی به شما اضافه شد، بسیار خوشحال و خرسندیم، اما اگر واقعا دوست داشتید ممنون میشویم آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید تا آنها نیز بخوانند و لذت ببرند (زکات علم، نشر آن است)


منبع : DailyBlogTip Convertwithcontent

نظرات (۷)

  • طاها میرویسی
  • ++++
  • محمد مهدی امجدیان
  • ممنون
    سلام
    بسیار مفید بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم.
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • سپاس
    پاسخ:
    خواهش میکنیم.
    +++
    پاسخ:
    مچکر.
    گزینه ی دو در مورد من خیلی صدق میکنه.
    پاسخ:
    بله، متاسفانه ...
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی