آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

3 راه برای بهبود سئو تجارت آنلاین خود

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ب.ظ

تنها راه برای فروش محصول خود از طریق وبسایت تجارت آنلاین خود (فروشگاه) هست البته اگر مشتری هایتان بدانند که وجود دارد. درحالی که شما تلاش میکنید که از راه های محتلف تبلیغ کنید، رتبه وبسایت شما در موتور های جستجو گر میتواند مشتری های زیادی بر اساس کلمه کیلیدی و منطقه ای که در آن قصد فروش دارید جمع کند. بهبود بخشیدن رتبه خود در موتور های جستجو گر چون گوگل، بینگ و ... مانند یک جنگ دائمی است. اما با چند راهکار ثابت میتوان آن را بدست آورد. نگاهی کنیم به این راهکار های غیر مستقیم برای بهبود رتبه شما در موتور های جستجو گر...


درباره بازخورد محصولاتتان در سایتتان سوال بپرسید

یک سیستم درست کنید که خریدار بتواند نشان بدهد که آیا از خرید این محصول راضی است یا خیر ؟ و پس از ثبت رای خودش دلیلی هم برای آن بیاورد. این کار برای شما کاملا رایگان است و هیچ هیزنه ای در بر ندارد. اینجور میتوانید حق را به مشتری بدهید که انتخاب این محصول خوب است یا نه آن هم نه از زبان خود، از زبان خریداران دیگر... سعی کنید از این طریق بازدید کننده وبسایت خود را نگه دارید و هر روز چند پیشنهاد شگفت انگیز را انتشار دهید این کار باعث میشود که بازدید کننده هر روز به وبسایتتان سر بزند و منتظر محصول مورد نظر خود با تخفیف بسیار خوب باشد.


نویسندگی مهمان

حالا، اکثر وبسایت ها و وبلاگ ها از اهمیت لینک بلدینگ مطلع هستند، و گاهی ممکن است که مخالف آن باشند. خب چطور میشه بر سئو وبسایتتون در این روند چیره بشوید ؟ یک قطعه بنویسید و به صورت مهمان در یکی از وبلاگ ها انتشار دهید و شاهد افزایش پیشرفت خود باشید. زمانی که شما برای دریافت توجه این مطلب را ارسال میکنید میتوانید هم نظر فردی، را مورد توجه وبسایتتان قرار دهید و هم بازدیدی که توسط موتور های جستجو گر از طریق لینکی که به شما در انتهای متن داده میشود را جلب کنید. البته قبل ارسال آن مطمئن شوید که متنتان بی عیب و نقص است که بعدها چون نمیتوانید آن را ویرایش کنید به مشکل بر نخورید (هر چند اکثرا مدیران وبسایتی که قرار است در آن مطلبتان را انتشار دهید به آن نگاهی میاندازد) اگر شما تنها یک پست خوب و بی نقص در ماه را به صورت مهمان در وبسایت ها هم موضوع خود قرار دهید شاهد پیشرفت روز افزون رنک وبسایت خود خواهید شد.


پرداخت هزینه برای تاثیرگزار بودن

شاید هنوز در ایران جا نیافتاده باشد اما این کار ها را کپی رایتر ها انجام میدهند، کاری که در خارج از کشور بشدت از آن استفاده میشود. شما هزینه ای را پرداخت میکنید و میگویید برایتان متنی بنویسند که بتوانند مشتری جذب کند. در ایران افراد زیادی نیستند این کار را میکنند اما شرکت زرین پال از دوست خوبم محمد عباسی فرد عزیز برای این کار استفاده میکند یا گروه گراف تیم که کارشان را به خوبی بلدند. اگر قصد دارید در جایی رپورتاژ کنید حتما از این مهارت استفاده کنید که به خوبی بتوانید فروش کنید. کار دیگر برای تاثیرگزار بودن پرداخت هزینه به ازای کلیک مطمئن هست. توجه کنید این همان بازدید فیک یا تقلبی نیست این روش که به PPC (پرداخت به ازای کلیک) معروف است بسیار صدا در کرده، کارش این است که شما از طریق همین متن یا یک بنر تبلیغاتی در وبسایت های مختلف تبلیغ میکنید و به ازای هر کلیک، پولی را میدهید، سایت های چون آنتورک، صباویژن، گوگل ادز و ... این کار رو میکنند.


در آخر اگر بخواهیم جمع بندی کنیم این روش ها برای تجارتی خوب است که دارای سرمایه اولیه متوسطی باشد نه تجارتی که اصلا سرمایه ندارد زیرا برای معروف شدن باید جزایش را بپردازید اما این سرمایه هر چقدر هم کم باشد میتوان از آن استفاده کرد و در آن موفق شد تنها نیاز به برنامه ریزی و مدیریت بودجه دارید.


نظرات (۱)

من خودم از روش نویسندگی مهمان دو سه بار امتحان کردم و فهمیدم واقعا کارساز هستش...
حالا از بقیه روش ها هم استفاده میکنم... ممنون...
پاسخ:
بله بسیار کار آمد هست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی