آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

روزانه جالب خود را بنویسید

جمعه, ۲۱ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ب.ظ

سلامی دیگر خدمت خوانندگان، امروز زمانی که داشتم فید وبلاگ های مورد علاقه ام را چک می‌کردم به 3 وبلاگ جدید برخوردم که برایم جالب بود چطور وارد فید من شدم. من هم که وبلاگ خوان تشنه ای هستم پس بی درنگ سه وبلاگ را باز کردم و دیدم که اتفاقا چه خوب که این وبلاگ ها به فید من اضافه شده اند. سه نوجوان (مثل خودم) دارند روزانه های خودشان را وبلاگ نویسی می‌کنند. همینطور که داشتم یکی از یکی مطالب را از بر می‌کردم متوجه شدم که یک روز، یکی از آنها نوشته ای نگذاشته است. برایم جالب بود که عقیده ام را در یک نوشته بیان کنم، باشد که شاید استفاده کنند.

روزانه نویسی، خوب یا بد؟ 

اگر بخواهم نظر سئو و گوگل را پیش بیاورم که نباید نوشت، اما اگر نظر یک وبلاگ نویس کم تجربه رو بخواید بدونید. بنویسید! من خودم هم زمانی که وبلاگم خیلی ساکت شده بود شروع کردم و داستان روزانه ام را می‌نوشتم. خیلی هم خوب، وبلاگتان می‌شود دفترچه خاطراتی که امیدوارم وقتی پس از چند ماهی به آن سر می‌زنید، نگویید، کجایی خوشبختی ؟ :D

مشکلات پیش رو در روزانه نویسی

باید قبول کرد که تمام روز های ما قشنگ نیستند. شاید هم بقیه روز ها زیبا نباشند و خیلی از ما، یا میشه گفت همه ما اکثرا روز های عادی داریم. یک صبح، یک ظهر و یک شب ! اما وبلاگ نویسی درباره ظهر و شب قطعا آنقدر جذاب است که می‌تواند شما را وادار به روزانه نویسی کند. 
آقای میرزائی در یکی از نوشته لذت وبلاگ نویسی بیان کردند که وبلاگ نویسی یعنی انتقال تجربه ها، چه بسا اگر مشکلاتتان را در این نوشته ها و روش های برطرف کردن انها (کار های اداری، معمولی و ..) بنویسید خیلی ها دیگر نیاز به طی کردن آن پیچ و خمی که شما طی کرده اید نباشند.

 اما مشکلاتش چیست ؟ 
ما روز هایی داریم که برایمان بد بوده اند. اتفاقی ناگوارکه باعث شده ما رنجور بشویم. باید آنها را بنویسیم ؟ چه لزومی دارد زندگی شخصی ام را بنویسم ؟ سوالاتی از این قبیل هست که ذهن شما را درگیر می‌کنند. 

اول باید گفت که اولا شما دارید داستان زندگیتان را می‌نویسید، می‌توانید جاهایی را حذف کنید، اما نباید جایی را اضافه کنید. داستان علمی تخیلی که نمی‌نویسید ! پس روزانه نویسی می‌تواند راجب زندگی کاریتان باشد نه شخصی !

در جواب سوال اول باید همانطور که همیشه می‌گویم گفت : وبلاگ نویسی، یعنی آزادی! شما حق دارید هر کاری که فکر می‌کنید درست است یا آن را دوست دارید بکنید؛ کسی به شما نمی‌گوید که شما چرا فلان چیز را ذکر نکردید و .. 


و اما یک خواهش

به این دلیل که هدف وان بلاگینگ و من بهتر کردن وضعیت محتوای وبلاگستان فارسی است، لطفا سعی کنید روزانه های جالب خود را بنویسید. به شما قول می‌دهم مخاطب بیشتری جذب خواهید کرد، این تنها یک خواهش است !


نظرات (۱)

خیلی خوب بود ... چشم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی