آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

در اواخر سال 94 چگونه پستی بگذاریم ؟

چهارشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ب.ظ
در اواخر سال حدود 90% وبلاگ ها، شرکت ها و ... فعال برای خوانندگان وبسایت ها و وبلاگ هایشان پیام تبریک عید نوروز رو میگذارند. اما خب بعضی از این ها شامل تخفیف در محصولاتشان به این مناسبت یا یک بنر ساده باشد... یا شاید کمی متفاوت تر، سال 94 خداحافظ و پیام های برای تبریک و خداحافظی با سال 94 که گذشت اما شما برای اینکه بخواهید هدفتان را نشانه گیری کنید چکار کنید ؟

من در این پست قصد دارم به شما چند ایده برای نوشتن برای عید نوروز بدهم که همین الان شروع به نوشتنش کنید و فکر میکنم زمان خوبی رو برای نوشتن این پست انتخاب کردم زیرا همه وبلاگ نویسان پنج شنبه و جمعه را دارند و میتوانند جدا از مشغله کاری این پست رو بنویسند.

شما میتونید درباره اینکه سال 94 چگونه گذشت بنویسید، میتونید نتیجه و تجربیاتتون رو از این سال بگید. برای مثال داستان سال رو با روایت چند تصویر بازگو کنید چه بهتر است که این تصاویر از شبکه های اجتماعیتون باشد. یا شاید برایتان اتفاق خاصی افتاده میتواند آ« را بازگو کنید. میتوانید درباره تجاربتون بنویسید که در این سال پیدا کرده اید و ...

اما شاید هم شما آینده نگر باشید و دوست داشته باشید پیش بینی کنید که در سال 95 چه چیزی برایتان پیش میآید... اگر این را میپسندید بهتر است شما را با مسابقه وبلاگ نویسی کوله پشتی که توسط امیر مهرانی تهیه و تنظیم شده آشنا کنم. شما در این بازی باید پستی را در وبلاگتان بنویسید در این باره : "فرض کنید میخواهید کوله پشتی از نجارب، خاطره ها و ... در سال 94 را به سال 95 ببرید، چه چیز هایی را بر میدارید و چه چیز هایی را دور می اندازید" شاید یکم سر درگم کننده باشد اما واقعا همینطور است. 

در کل من 3 موضوع را برایتان گفتم که میتوانید درباره آنها برای آخرین پست وبلاگتن استفاده کنید. پیشنهاد میکنم مطالتون رو در 29 اسفند انتشار دهید. سال نو مبارک باد... 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی