آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.  وان بلاگینگ در زمینه های مختلف کار میکند که وبلاگ نویسی حرفه ای، تجارت آنلاین و سئو در آن قرار دارد. هدف گروه ما تقویت محتوای وبلاگستان فارسی با آموزش های ساده و ایده های آسان برای وبلاگنویسان حرفه ای و نو پا هست، در ضمن اعضای گروه وان بلاگینگ همه طعم وبلاگ نویسی را چشیده اند و میخواهند تا آن را به خوانندگان وبلاگشان آشنا کنند تا بتوانند با کمک همه وبلاگستان فارسی را که چندی به رکود رفته بود دوباره زنده و احیا کنند، گروه ما درحال رشد هست و اگر مایل هستید به صورت عضو ثابت یا نویسنده مهمان با ما همکاری کنید میتوانید از طریق صفحه تماس با ما اقدام کنید. ما نیز بسیار خوشحال میشویم مقالات خوب شما را در وبلاگ کوچکمان داشته باشیم. 

اعضای تیم ما را اگر در وبلاگ های دیگر گشت و گزار کردید حتما بیاد خواهید آورد.
اما ما دوباره اینجا معرفی دوباره ای میکنیم :

آرش دامن افشان

موسس و نویسنده - آرش یک طراح رابط کاربری برای ظاهر وب و موبایل است. او وبلاگ نویسی را یکسالی است بطور حرفه ای آغاز کرده، علاقه بیش از حد او به سئو و بهینه سازی وبسایت باعث شده که وان بلاگینگ را تاسیس کند و بستری را برای وبلاگ نویسانی که نیاز به کمک دارند فراهم کند. هدفش ارتقا فرهنگ وبلاگ نویسی در ایران است و به دنبالش سختی های زیادی کشیده است، او علاوه بر اینها یک گیتاریست بسیار خوب است. علاقه او به ادبیات و شعر نیز کمکش کرده تا وبلاگ نویسی را بهتر شروع کند.

سینا حسن زاده

نویسنده - سینا موسس وبلاگ کلاه نمدی است، او سه سال است که وبلاگ نویسی میکند و یک سال است به سوی سئو و بهینه سازی وبسایت روی آورده است. به گفته خودش اوقاتش پشت لپ تاپش میگذرد و دنبال فیلم های تلوزیونی است. او در این چند سالی که در اینترنت وقت گذاشته دوستان بسیاری پیدا کرده که امیدوار است همینطور ادامه داشته باشد. او اینترنت را مکان بسیاری خوبی میداند به شرطی که بعضی ها در آن بیخود به کار دیگران سرک نکشند.

بهراد جاود

نویسنده مهمان - بهراد وبلاگ نویس آزاد و تولید کننده محتواست. او از سال 89 وبلاگ نویسی میکند و دنبال خبر های دیجیتال است. او به بازاریابی دیجیتال علاقه دارد و در وبلاگ های مختلف نویسندگی مهمان میکند. او در زمینه سئو و وبلاگ نویسی حرفه برای وان بلاگینگ می‌نویسد.