آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

سلام خدمت همه عزیزان و محاطبان عزیز وان بلاگینگ، فکر می‌کنم دیروز یا پریروز بود که محمد عباسی فرد من رو از بازی وبلاگی که طراحی کرده بود خبر دار کرد، من بازی رو خوندم و برام واقعا جالب بنظرم ایده بسیار جالبیه! از اونجایی که من به محمد ارادت بسیار زیادی دارم تصمیم گرفتم شما رو هم به این بازی دعوت کنم. بیشتر از این سر شما رو درد نیارم و تنها توضیحی از بازی رو براتون به صورت مختصر بگم و بقیه اطلاعات رو در " پست بازی وبلاگی: یه تصویر، یه دنیا " حرف بخونید.


خلاصه بازی :

هنرمندانی هستن که به زیبایی هرچه تمام‌تر دنیایی از معنی و مفهوم رو در یک تصویر به نمایش میزارن و بعد از دیدن این تصاویر، حالا این ما هستیم که به فکر فرو می‌ریم و دنیایی از حرفِ اون تصویر رو در ذهن‌مون مرور می‌کنیم. ما توی این بازی وبلاگی از شما میخوایم اون یه دنیا حرف رو بنویسید و در قالب یک پست انتشار بدید و در آخر لینک اون پست رو برای ایمیل محمد که توی مطلبش گذاشته ارسال کنید. این تصاویر باید از تصاویری که محمد در زیر پستش گذاشته باشند.


در آخر این بازی باعث میشه شما‌ هایی که دنبال ایده برای وبلاگ‌نویسی هستید کمی وبلاگ تان را بروز تر نگهدارید. موفق باشید.