آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

4 نکته برای بهبود ایندکس وبسایت

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۴۵ ب.ظ

از آنجا که میدانید، اگر مردم نتوانند وبسایت شما را در گوگل پیدا کنند، ممکن است که شما اصلا وجود نداشته باشید ! گوگل بزرگترین موتور جستجو است و شما ترافیک خالصی از آن میگیرید و این برترین وسیله برای ساختن وبسایتی محبوب است، یک وبلاگ، یک تجارت الکترونیک یا یک اپلیکیشن تحت وب بشوید. مشکل این است که ایندکس شدن وبسایت شما توسط گوگل به صورت صحیح و موثر یک کار ساده نیست. در زیر شما 4 نکته را یاد میگیرید که به شما در این کار کمک میکند.


1 . اجازه دهید گوگل بداند شما وجود دارید

گوگل دارای یک فرم است که شما میتوانید از آن برای اطلاع رسانی درباره سایت جدید خود استفاده کنید. این کار را نکنید ! بهترین راه برای کشف و ایندکس کردن وبسایتتان توسط گوگل گرفتن بک لینک از وبسایت های مشهور است. اگر نمی‌دانید بک لینک چیست، سری به این مطلب بزنید. این کارآمد تر از فرم است بخاطر اینکه اسپمر ها میتوانند از آن فرم استفاده کنند و می‌کنند.


2 . بهینه سازی عوامل داخلی

شما نیاز دارید از بهینه شدن عوامل داخلی وبسایتتان مطمئن شوید اگر میخواهید گوگل، درست در وبسایتتان خزش کند و تمام صفحات و مطالبتان را ایندکس کند. این شامل : کدهای درست Html، ساختار درست لینک ها، لینک های داخلی کارآمد و نقشه سایت است.


3 . لینک های پر قدرت بیشتر

 رتبه خوب در جستجو و ترافیک خالص از دو عامل اصلی می‌آیند: مطالب با کیفیت و  لینک های با کیفیت. مطالب با کیفیت زیاد و لینک های با کیفیت زیاد! روی گرفتن لینک از سایت های هم موضوع و ترجیحا آن‌هایی که معتبرند تمرکز کنید. یک لینک از یک سایت معتبر هم موضوع هم ارزش 1000 لینک از سایت های کوچک بی ربط است.


4 . نظارت کردن بر رتبه خود

شما نمی‌توانید بهبود ببخشید چیزی رو که نمی‌توانید اندازه گیری کنید. اگر میخواهید ایندکس و رتبه جستجو با گذشت زمان بهبود ببخشید، شما نیاز به اندازه گیری عملکردتان در طول زمانی که گذشته را دارید. شما میتوانید آن را به صورت دستی انجام دهید ولی این زمان زیادی مصرف میکند. یک راه بهتر برای انجام دادن این کار، استفاده کردن از ابزار و یک روند خودکار است. 


منبع : DailyBlogTips

نظرات (۳)

  • محمد آذرکار
  • ممنون از مطالب بروز و کارآمدتون، خدا قوت.
    -----
    ☑️ یاد امام زمان
  • سیّد محمّد جعاوله
  • ممنون
  • ♥ محجبه ♥
  • ممنون از مطلب مفید تون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی