آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

4 نکته برای بیشتر شدن بهره‌وری

يكشنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ب.ظ

اگر می‌خواهید برای خود و زندگیتان یک فرد موفید و موفق بشوید، شما نیاز به بهره‌وری دارید. تصور کنید قادر به روزی 2-3 ساعت کار بیشتر شوید، در هفته 2 بار بیشتر به باشگاه بروید و ماهانه 2 کتاب بیشتر بخوانید، اینها همه نیاز به بهره‌وری دارند، البته بهره‌وری در زمان و منظور از بهره‌وری یعنی مدیریت کردن درست وقتتان به گونه ای که بتوانید کاری را به خوبی انجام دهید و وقت اضافه هم بدست آورید. 

1 . بهتر کردن سلامتی خود

اگر شما نمی‌خواهید بهره‌ور باشید مانند این است که به فکر سلامتیتان نیستید؛ سلامتی شما شامل چند چیز است که از نمونه‌ی آن میتواند به اندازه کافی خوابیدن در روز باشد،خوردن غذاهای سالم و داشتن رژیمی متعادل، ورزش های معمولی مانند دویدن و در کل داشتن تناسب اندام یعنی سالم بودن و شما باید برای بهره‌وری از این استفاده کنید زیرا این ها روی زندگی شما تاثیر میگذارند. اگر نیاز به نکات بیشتری درباره سلامتی دارید میتوانید یک سرچ در گوگل بکنید و برای بهتر کردن سلامتیتان چند مقاله بخوانید. 

2 . تر و تمیز کردن پوشه ایمیل هایتان

ایمیل های امروزه یکی از زشت ترین ایمیل ها هستند. برای همین است که خیلی از افراد مجبور به ساختن ایمیل های متعدد می‌شوند. اگر پوشه ایمیلتان نامرتب باشد باعث می‌شود وقت زیادی را صرف پیدا کردن ایمیل مورد نظر کنید و در نتیجه وقت زیادی را از دست دهید. اولین کاری را که برای تمیز کردن ایمیلتان باید انجام دهید درست کردن چند دسته برای آن است تا بتوانید ایمیل های کاری، شخصی و تبلیغاتی را جدا قرار دهید و با هم اشتباهشان نگیرید. 3 یا 4 بار در روز را به ایمیلتان سر بزنید و پوشه ها را مرتب کنید و ایمیل های جدید را در دسته هایی که از قبل مشخص کردید بفرستید. گام بعد حذف اسپم ها است، اسپم ها یا ایمیل هایی با محتوای زرد، این روز ها، محلی شده برای ایمیل مارکتینگ غلط، به محض دریافت ایمیل اسپم سعی کنید آن را حذف کنید. این شاید زندگی شما را ساده تر کند.

3 . چیزی را در ذهنتان نگهداری نکنید

در خیابان انقلاب اگر کمی بگردید کتاب Geting Thing Done رو میتونید پیدا کنید، آن را بخوانید و برایمان نظرتان را بفرستید. این کتاب برای کسانی است که می‌میخواهند بهره‌وری در زندگیشان داشته باشند و آنرا بیشتر کنند. یکی از قوانین شرح داده شده در این کتاب این است که چیزی را در ذهنتان نگه ندارید. این باعث می‌شود انرژی‌تان تمام شود و هدایت زندگیتان از دستتان برود یا به اصطلاح فرمان زندگیتان کج شود. بهترین کار برای خالی کردن ذهنتان نوشتن همه چیز است، کاغذی بردارید و هرچی که در ذهنتان دارید بدون هیچ معطلی و ویرایش روی یک کاغذ بنویسید، یک ذهن سبک تر باعث زندگی بهتر می‌شود. 

4 . برنامه‌ریزی

یکی از عادت های انسان های موفق و بهره‌ور برنامه ریزی است. برای مثال زمانی از تعطیلات آخر هفته خود را برای برنامه ریزی روز های هفته‌ بعدی‌تان خالی بگذارید. اینکار باعث میشود شما نیازهایتان را برجسته کنید و بتوانید آنها را برطرف کنید. اینکه برای کاری که قرار است فردا انجام دهید، حالا تصمیم بگیرید شما را از رقیبانتان جلو می اندازد.


نظرات (۱)

  • سیّد محمّد جعاوله
  • ممنون
    پاسخ:
    الان تشکر برا چی بود ؟ 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی