آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

3 روش برای پیدا کردن موقعیت جستجوی خود در گوگل

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۰۸ ب.ظ

در این مطلب که بیشتر به یادگیری عمومی میخورد تا به یادگیری تخصصی قصد داریم با 3 روش که میتوانید از این طریق موقعیت جستجوی خود را پیدا کنید آشنا بشویم. تمام این راه ها توضیح داده شده اند و شاید هم بعضی از آنها برای شهر های کوچیک کمک نکنند اما دسته کم از شهر های بزرگ مانند تهران، اهواز، تبریز و ... را پشتیبانی میکنند.


اول بزارید با یک مثال بگوییم منظور من از موقعیت یابی جستجو نیست. فرض کنید شما به دنبال یک لوله کش میگردید. در گوگل لوله کش را سرچ میکنید، حالا اطلاعات زیادی به دست شما می آند اما یک لوله کش برای قم، دیگری همدان و دیگری اهواز است و شما به دنبال یک لوله کش در تهران میگردید. شما با این روش ها کاری میکنید که کلمه لوله کش تنها در محدوده تهران مشخص شود. (البته باید این را در نظر گرفت هنوز قطعا نمیتونید لوله کش را - در ایران - توی اینترنت پیدا کنید، اما در خارج از کشور اوضاع فرق میکند)


17 Ways to Get Localized Search Results | SEJ


  • یکی از راه های پسندیده که بسیار مورد تایید مردم واقع شده است راه حل BAND-IAD میباشد. که شما را مجبور به اضافه کردن نام شهر خود پس از جستجوی خود میکند. اما همان طور که میدانید گوگل و هوش مصنوعیش دو کلمه پیتزا و پیتزا نیویورک را از هم جدا و مستقل هضم میکند. در نتیجه این راه حل که خیلی کم میواند موثر باشد اشتباه است اما اگر واقعا خوصله کار های دیگر را ندارید بهتر است همین کار را بکنید.البته ممکن است شما بعد از جستجو به این روش با جستجو های عجیب و غریب مواجه بشید که اصلا هم غیر عادی نیست.

17 Ways to Get Localized Search Results | SEJ

  • متخصصان مختلف از جمله Barry Schwartz با یک راه حل ساده و کارآمد مشکل روش قبل را برطرف کردند و بدون هیچ نرم افزار اضافه ای شما میتوانید از این روش استفاده کنید. شما تنها کاری که باید بکنید اینه که کلمه مورد نظر خود را سرچ کنید و بعد از سرچ کردن عبارت " Near=Cityname& " را به انتهای Url اضافه کنید (مانند عکس) یعنی اگر میخواهید ببینید که لوله کش محله تان را کجا میتوانید پیدا کنید دست بکار شوید. در این روش بیشتر از بقیه روش ها سریع تر جواب میگیرید. (به شخص از این روش بیشتر از بقیه روش ها استفاده میکنم.)
17 Ways to Get Localized Search Results | SEJ


  • ما درباره پارامتر Uule میدانیم. (موقعیت یاب بر اساس کد جستجو خاث) که در جلسه ونیز چند سال پیش مورد تایید قرار گرفت. این پارمتر برای هدق قرار دادن موقعیت جغرافیایی بسیار مهم است و البته میتواند جستجو شما را کمی دقیق تر از 2 روش قبل انجام بدهید برای جذئیات که چطور این موقعیت یاب ساخته و چطور میتوانید از آن اسفاده کنید کلیک کنید. یک مشکل بسیار کوچک اما بزرگ این روش این است که هدف این پارامتر شهر های بزرگ هستند و اگر دنبال نجاری در روستای خود میگردید این روش بدرد شما نمیخورد هنگامی که شما در مکان های مبهم جستجو کنید نزدیکترین شهر بزرگ نسبت به موقعیت شما را هدف میگیرید و نتایج مورد نظرتان را پیدذا نخواهید کرد. 

امیدوارم از این سه روش استفاده کرده باشید. این ها تنها روش هایی هستند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند و حدودا 17 روش وجود دارد برای پیدا کردن موقعیت جغرافیای که میتوانید در اینجا مطالعه بیشتری روی آنها داشته باشید. موفق و پیروز باشید.

پ.ن : برای بزرگ تر شدن عکس ها روی آنها کلیک کنید.

نظرات (۲)

پر کاربرد بود، ممنون !
  • طاها میرویسی
  • چه جالب!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی