آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

لینک های هفتگی (6)

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۰۰ ب.ظ

هفته ای دیگر سپری شد. اول یلدایی که گذشت رو تبریک میگم و آمدن فصل زمستان رو بدبختانه تبریک میگم. این هفته تا حدود یک ماه بنده و اکثر شما ها اماحان هامون شروع می‌شود و باید سفت بپسبیم به درس و مشق اما من باز وبلاگ رو با لینک های هفتگی اپ می‌کنم. دوست داشتید سر بزنید.



این هم از لینک های این هفته، امیدوارم امتحاناتتون رو با موفقیت به پایان بگذرونید!

نظرات (۲)

  • عباس حیدری
  • سلام دوست داشتین به وبلاگ من هم سری بزنید البته ممکنه لینک وبلاگ منو به عنوان بَـــدها بنویسین!
    موفق باشید.
    فکر کنم امروز دیگه وقتشه که نظر بگذارم. من با لینک های هفتگیتون کلی وبلاگ خوب رو پیدا کردم. البته نا گفته نمونه که از قبل هم چندتاشونو می‌شناختم ولی لینک های هفتگیتون روز پنجشنبه من رو کامل می‌کنه. بنظرم وقتشه که یکمی هم مطالب آموزشی وبلاگ رو آپدیت کنید.
    پاسخ:
    خوشحالیم که تونستیم با لینک ها روزتون رو کامل کنیم. افتخار پزرگیه :)
    در خصوص مطالب آموزشی برنامه هایی داریم که روشون داریم کار می‌کنیم ولی قول می‌دیم تا یکی دو هفته دیگه مطلب آموزشی خوبی رو در وبلاگ آپدیت کنیم.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی