آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

لینک های هفتگی (1)

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۲۹ ب.ظ
قبلا در وان بلاگینگ صفحه ای وحود داشت به نام «لینک هایی که ارزش خواندن دارند» و من هر وقت مطلبی رو می خوندم و احساس می کردم مفید هست داخل اون صفحه قرار میدادم. وقتی قالب رو عوض کردیم مجبور شدم اون صفحه رو ببندم. اما نمیتونستم از مطالب خوبی که هر روز می خونم بگذرم. اون ها رو نشان دار (Bookmark) می کردم و منتظر روزی بودم که اون ها رو شیر کنم. 

دیشب که به صورت اتفاقی با یک صفحه نوت پد توی کامپیوتر رو به رو شدم لینک ها رو دیدم. تصمیم گرفتم که به صورت هفتگی لینک هایی رو براتون به اشتراک بگذارم. هر هفته پنج شنبه یک مطلب جدید با عنوان لینک های هفتگی وارد وان بلاگینگ خواهد شد که فقط به وبلاگ نویسی ربطی ندارد بلکه در تمام موضوعات لینک هایی گذاشته خواهند شد که کم کم برایتان جا خواهد افتاد.

فکر میکنم با این کار فرهنگ وبلاگ خوانی هم رواج پیدا کند، شاید !

نظرات (۲)

ببخشید منظورم تغیر فونت قالب وبلاگ هستش
پاسخ:
سلام بحث گسترده ای هست که حتما بعدا بهش پرداخته میشه


سلام خواهش می کنم ویدئو تغیر زبان وبلاگ بیان رو بسازید
پاسخ:
ببخشید متوجه نشدم ؟ ویدیو تغییر زبان بیان ؟ 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی