آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

آموزش سئو و بهینه سازی

آموزش سئو، وبلاگ نویسی، بازاریابی اینترنتی و مبانی بازاریابی اجتماعی

وان بلاگینگ وبلاگ ساده و محتوا محور برای آشنایی وبلاگ نویسان مبتدی و تازه وارد، ساخته شده است تا بتواند با کمک آموزش های تهیه شده توسط تیم مدیریت به آنها یاد بدهد چطور محتوای سبز را وارد وبلاگستان فارسی کنند.

صفحه های ضروری برای یک وبلاگ

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴ ب.ظ
از اینکه یک سال دیگر را با شما دوستان عزیز هستیم و امیدواریم بتوانیم در سال 95 کارهای هدف دار تری را در ارتقای فرهنگ وبلاگ نویسی انجام بدهیم. این اولین پست یا مطلب وان بلاگینگ در سال 95 هست، امیدوارم تا الان از وان بلاگینگ راضی بوده باشید و امسال سعی میکنیم مطالب را بیشتر و پر بارتر از قبل کنیم.

صفحات مستقل یا صفحاتی که جدا از صفحه اصلی وبسایت هستند. صفحاتی که شاید از نظر خود نویسنده کمتر کسی از آنها استفاده کند و متاسفانه در اکثر وبلاگ های وبلاگستان این صفحات به درستی معرفی نمیشوند و یا اصلا ساخته نمیشوند. ما امروز به شما میگوییم که چه صفحاتی را باید در وبلاگتان حتما داشته باشید. در ادامه مطلب با من همراه باشید.


  • درباره من/ما : صفحه درباره ما یکی از مهم ترین صفحات یا بهتر است صادقانه تر بگوییم مهم ترین صفحه بعد از صفحه اصلی سایت بشمار میرود و دلیل آن هم بسیار ساده است. شما اگر کسب و کار ساده ای دارید مشتریان یا خوانندگان وبلاگتان دوست دارند بدانند نوشته های چه کسی را میخوانند و از چه کسی خرید میکنند ؟ پس بودن این صفحه میتواند هم به رشد خوانندگان وبلاگتان و هم پیشرفت در فروش محصولات وبلاگتان کمک کند.

  • تماس با ما : صفحه تماس با ما هم بسیار مهم است زیرا شاید مخاطبین وبلاگتان بخواهند در موضوعی به غیر از نوشته هایتان که در نظرات بحث میکنند با شما بحث و گفتگو کنند یا شایدم بخواهند از شما کمک بگیرند و ... برای همین داشتن یک صفحه تماس با ما ساده میتواند شما را اجتماعی تر و دوست داشتنی تر جلوه دهد.

  • تبلیغات : این صفحه بیشتر برای وبلاگ های پر بازدید بکار میرود. اگر وبلاگ پربازدید دارید حتما متقاضیانی برای دریافت جایگاه تبلیغاتی خود دارید و این صفحه برای اطلاع رساندن آنها از پلن ها، هزینه ها میباشد. همچنین میتوانید در این صفحه درباره آمار و ارقام وبلاگتان بنویسید تا مشتریان آن خود را جذب کنید. پیشنهاد میکنم اگر وبلاگ پربازدیدی دارید حتما از یک کپی رایتر در نوشتن این صفحه کمک بگیرید.

  • لینکستان خود : خب این امکان از طریق لینک های روزانه هم دیده میشود اما بنظر من اگر علاوه بر وبلاگ نویسی، یک وبلاگ خوان ماهر نیز هستید مطالب مورد علاقه ای که روزانه میخوانید را در این صفحه با خوانندگان وبلاگتان در میان بگذارید. اگر این کار را کنید حتما باعث میشوید که خوانندگان وبلاگتان از نوشته هایی که گذاشتید استفاده کند و بعضی اوقات باعث میشود که خوانندگان وبلاگتان با سلیقه و طرز فکرتان بیشتر آشنا بشوند و در نهایت بهتر از مطالب وبلاگتان استفاده کنند. در وان بلاگینگ این صفحه نیز وجود دارد که میتوانید از اینجا وارد آن شود.
این ها بیشتر صفحه هایی است که نیاز دارید حتما در وبلاگتان باشد زیرا باعث میشوند خوانندگان وبلاگتان راحت تر از وبلاگتان استفاده کنند. امیدوارم در این مطلب توانسته باشم اندک جرقه ای در ذهنتان زده باشم که همین الان شروع کنید و اگر این صفحات را ندارید به فکر ساختن آنها باشید، مچکر.

نظرات (۳)

سلام. صفحه پروفایل پس توی وبلاگ من چی هستش ؟ چون مینویسه غیر فعال !
پاسخ:
شما از سیستم بلاگفا استفاده میکنید و من الان دقیق نمیدونم که باید چیکار کنید.
پروفایل در بلاگفا هون درباره ما هستش که در توضیحات گفتم.
فکر میکنم توی قسمت تنظیمات یک مشخص داره به نام پروفایل باید برید اونجا رو پر کنید و بعد فعال میشود.
مچکر.
من تمام این صفحات را توی وبلاگم دارم بجز لینکستان :(
پاسخ:
پیشنهاد میکنم از اون هم استفاده کنید.
خوب بود. من توی وبلاگ های بروز شده دیدم و خوندم. :)
پاسخ:
ممنونم، بله چند دقیقه پیش مطلب وارد وبسایت شد.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی